2010. május 10., hétfő

Csokis kókuszkockák


Eredetileg tejszínes csokiroládot akartam csinálni, aztán kókuszosat. Da aztán eszámoltam a tejszínadagot és sok lett a tejszínhab, a piskóta meg túl merev lett, mert elfelejtettem felgöngyölíteni előzőleg. Így született a kókszos kocka.


Hozzávalók:

Piskóta:

5 tojás

10 dkg cukor

11 dkg liszt

1,5 dkg kakaópor


Krém:

6 dl tejszín

ízlés szeritni kóksztejpor

ízlés szerinti porckor

2 tábla étcsoki vagy tortabevonó



Elkészítem a piskótát. A kakaóport a liszthez keverve adom hozzá. Kb 10-15 perc alatt megsül, mehet kicsit magasabb hőfokra, 170-180 fokra.

Mikor kész, lelisztezem a tetejét és ráborítom egy tálcára (én sütőpapírra). Így hagyom kihűlni. Félbevágom, egyformára igazítom őket, és az egyik felét áthúzom csokival, hagyom megdermedni.


A kókusztejport feloldom a tejszín egy részében, amit felverek amennyire tudok. A többi tejszínt is felverem, lazán összekeverem a kettőt. A krémet a csokitlen piskótára kenem, és a tetejére jön a csokis lap. Hagyom dermedni, majd forró késsel vágom fel.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...