2012. március 26., hétfő

Veteményes 2012.


Nos, idén is veteményezek. Csak most kicsit nagyobban mint tavaly, ugyanis most 100 négyzetméteres a területem. Két másik családdal együtt beszántattunk vagy 500 nm-t, és azon osztozunk. Az egyik család nagyon sokat akar ültetni, úgyhogy övék kb. 300 nm, nekünk meg 100-100 maradt, de ez bőségesen elég.

A tervem itt a fönti képen látható, 21 fajta zöldséget tervezek vetni. Plusz 5 fűszernövényt (ezeket az a középső nagy kuszaság jelöli :D)

  • lilahagyma
  • fokhagyma
  • vöröshagyma
  • póréhagyma
  • retek
  • 3 féle saláta
  • spenót
  • zeller
  • krumpli
  • zöldborsó
  • sütőtök
  • cukkini
  • patiszon
  • padlizsán
  • paprika
  • paradicsom
  • karfiol
  • káposzta
  • sárgarépa
  • petrezselyem
  • uborka
  • bazsalikom
  • oregánó
  • kakukkfű
  • rozmaring
  • snidling

Pénteken beszántották és elrotálták a földet, és tegnap jutottam el odáig, hogy ültessek is bele valamit. (Konkrétan a borsó, a fokhagyma, a lilahagyma és a vöröshagyma került már földbe.)

Az utakra köveket teszek, már kb. a harmada annak is megvan. Remélem, minden szépen fog növögetni :) Most áztatom a magokat, amiket még nem palántáztam be, ma mindet szeretném beültetni, mert már így is kicsit el vagyok maradva.


Itten van egy kép, ezen már jó sokat gereblyéztünk, meg én szétterítettem a gombatrágyát, ami kb. a harmadomra volt elég. A fölső fele az enyém ennek a darab földnek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...