2012. március 10., szombat

Tűzzománc


Voltam ma tűzzománcozni. Eddig is volt minden hónapban, de mivel a fülem nincs kilyukasztva, nyakláncot meg nemigazán hordok, nem mentem, mert hát akkor mit csináljak?

Aztán tegnap a fazekas-szakkörön valaki említette, hogy ő majd csatot csinál. CSATTTT! Abban a pillanatban tudtam, hogy nekem is mennem kell, mert végre értelmet nyert számomra is a tűzzománcozás.



Készítettem tehát egy csatot meg egy kis medált a hugicám szülinapjára. Élveztem, lehet, hogy jövő hónapban is megyek ésújabb csatokat gyártok majd :)



3 megjegyzés:

  1. Drágám :) Csak ennyi jutott eszembe, mikor azt olvastam, hogy "értelmet nyert számomra is a tűzzománcozás". Gyönyörű dolgokat csinálsz, nehogy ilyen kis apró problémák miatt ne menj! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) Most már baromira lelkes vagyok, már alig várom a következő alkalmat, de mondjuk még várhatok is, mert csak április végefelé lesz :( Addig tervezgetek :P Nyár végére lesz egy halom csatom... :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...