2012. március 29., csütörtök

Kókuszos müzli


Régebben gyakran csináltam müzlit, aztán egy darabig nem jutottam el oda, ahol a zabpelyhet venni szoktam, úgyhogy pár hónapig szünetelt a dolog. De ma megint szereztem egy kilót, és most a felét gyorsan fel is dolgoztam.

A dobozt is még régebben csináltam cipősdobozból. Belülről sütőpapír van beleragasztva, hogy ne szívja be az zsiradékot a papír, kívülről pedig lefestettem khm... fehér falfestékkel (jólvanjólvan, az volt itthon sok ami fehér), és kék akrillal ment rá a díszítés.




Hozzávalók:

1/2 kg nagyszemű zabpehely
15 dkg méz
5 dkg vaj
puffasztott rizs
mazsola
kókuszreszelék
(mehet bele kakaópor is)


A mézet és a vajat összeolvasztom egy nagy edényben, majd a mazsolát kivéve mindent beleöntök és jó alaposan összekeverem. Egy tepsiben szétterítem, majd 180 fokon átsütöm, 3-4 percente átforgatva. Akkor van kész, ha szép aranybarna. Kiveszem a sütőből, és ekkor keverem bele a mazsolát (a sütőben nagyon gyorsan megégne).




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...