2012. február 23., csütörtök

Virágdíszek


Na megint egy nem-gasztro bejegyzés.

Még az elmúlt héten voltunk játékboltban, hogy Julcsi válasszon magának valamit névnapjára. Végül egy tündért választott, de szóba került egy kis vékony, borítés szerű csomag is, amiben valami összehajtogatható, felakasztható virág- meg egyéb alakú papírdíszek voltak. Mindezt majdnem kétezer forintért, szóval úgy döntöttünk, hogy majd inkább csinálunk itthon, úgyis van még egy csomó szép papírunk.

És ma, így egy héttel a névnap után, végre megcsináltuk őket :)

A rózsás Vilmáé, ő azt a két papírt választotta, a zöldes meg Julcsié. Mindkettő az ágyaik felett lóg.

Kellett hozzá keményebb fajta papír, wc-papír guriga, hobbiragasztó és kétoldaló ragasztó.

Először kivágtuk a szirmokat és a köröket. 10-10 szirom és 2-2 kör. Ezután a körökre ragasztottam a szirmokat. Julcsiét lekentem lakkal, mert ragaszkodott hozzá.

Kettévágtam egy wc-papír gurigát, és az aljukon meg a tetejükön bevagdostam, egyet kifelé, egyet belefé hajtva végighajtottam a füleket. a fülekre kétoldalú ragasztó-kockűkat ragaszottam. A guriga közepén egy lyukat vágtam, és szalagot fűztem bele.

A gurgia egyik oldalát az egyik virágoldal közepére ragasztottam, aztán a másikat igyekeztem pontosan föléilleszteni, és azt is odaragasztottam. Ezután a szirmok csúcsait összeragasztottam, és tádáám :) Egy óra alatt megvolt a kettő.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...