2012. február 8., szerda

Lámpa

Volt nekünk réges-régen, egy messzi-messzi galaxisban... ja ez most nem az. Bocsi. Szóval volt nekünk egy sima ikeás rizspapír lámpabúránk, amiről a férjem az idő egy pontján úgy határozott, hogy túl sötét, illetve túl sok fényt lefog, úgyhogy leszedte. Aztán egy darabig, legalább egy hónapig a nappaliban csak a csupasz villanykörte lógott. Én mindenféle ötletet kitaláltam, hogy majd horgolok egy félgömb lámpabúrát, vagy kötök, vagy varrok, vagy drótból, vagy papírból hajtogatok, stb.. de aztán egyik sem lett, mert mind olyan bonyolultnak tűnt, vagy idő- vagy alapanyagigényesnek.

Aztán egyszercsak rájöttem, hogy másnap vendégek jönnek és nemárhogy így legyen ez. Dehát akkor már este 10 óra volt, úgyhogy valahogy eszembe jutott, hogy én most megfestek két A4-es oldalt, és cikcakkokat vágok belőlük. Ezt meg is tettem, majd kiszedtem az ex-búránkból a tetején lévő köralakúra hajlított drótot, és arra ráragasztgattam. Majd azt a drótot is kiszedtem (meg kicsit megrövidítettem), ami ezt, meg a plafonról lelógó vezetéket összetartja. És tádámm, 1 óra alatt meg is volt az új lámpabúra. (És azért volt ilyen sok, mert a festék száradt...).



Szóval ezt most csak azért raktam föl ide, mert hátha valaki hasonlóan komoly problémákkal küszköd. Akár még átmeneti megoldásnak is jó :)



2 megjegyzés:

  1. Csini!
    De ez nemtűzveszélyesez, tessékmondani?

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) Nem hiszem, nincs annyira közel a papír az izzóhoz. Meg aztán az olajjal bekent papírból hajtogatott mécsestartó után ez kispályás :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...