2011. március 9., szerda

Reformsütik


Ezeket a süteményeket már egy ideje (4-5 hónapja) szállítom egy reformboltba, most már heti kétszer. Illetve az elmúlt napok eseményeit tekintve, lehet, hogy eddig tartott a történet, de ebbe nem mennék bele. Szerintem .. hát, nem is tudom hogy mondjam. Szóval én nem szeretem az ilyen típusú sütiket, úgyhogy nem mondom rájuk, hogy HŰŰ de finomak. Receptet nem is írok, csak gondoltam felrakok a tegnap készültekről pár fotót. Ennél többfélét csinálok, de tegnap csak ezeket vittem.

Különleges képességük, hogy csak és kizárólag tönkölybúzából készülnek, nem tartalmaznak sem cukrot, sem semmi állati eredetű terméket, sőt, a kikötések között a margarin mellőzése is szerepelt. Meg a kakaóé... Sőt, a karobé is. Fura. Nekem.


Egyszer van egy "meggyes-mákos sütemény" névre hallgató dolog, ezt még én is szeretem :)


Aztán van itt egy káposztás batyu:


Egy spenótos-répás kifli:


És végül, és szerintem utolsó sorban (bár ez megy a legjobban, nagyon gyorsan elviszik) a répás-káposztás csiga:



Ha valakit érdekel, persze elküldöm a recepteket is szívesen, de most nem volt időm/kedvem/lelkesedésem leírni mindet. (A meggyes-mákos egyébként nagyon hasonlatos ennek a tortának a felső emeletéhez.)



6 megjegyzés:

  1. szerintem ezek a cuccok a lúgos kategória jelöltjei, jól sejtem? Mert a megadott kritériumok nagyjából ebbe illeszthetők bele. Én például így étkezem :), csak azért tudom ilyen jól. És engem például érdekelne. Ha nem probléma elküldöd nekem az e-mail címemre? panka1993@hotmail.com

    VálaszTörlés
  2. bár most nézem, hogy az első mákos, az mondjuk savas...

    VálaszTörlés
  3. Igen, a mákos az az. Nem tudom, milyen kategóriába sorolja őket a kedves néni, én csak csinálom amit mondd :) Küldöm hamarosan!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Elrenor!
    Engem nagoyn érdekelne a káőposztás batyu tésztája.
    El tudnád küldeni nekem e-mailben:
    teodora.toth@vipmail.hu
    Nagoyn szépen köszönöm!
    És várnim fogom.

    Üdv:
    Tóth Teodóra

    Amugy remek az oldal!!!

    VálaszTörlés
  5. Szia.
    Engem is nagyon érdekelnének a receptek :)
    Igazából mind tetszik..
    Ha lesz egy kis időd megírnád nekem?
    stella.o@freemail.hu
    Előre is köszönöm szépen.
    Szép estét.
    Stella.

    VálaszTörlés
  6. Mindegyik recept érdekelne :) Nagyon köszönöm. Boldog lennék ha elküldenéd.
    lendulet7701@gmail.com
    Labancz Zsuzsa

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...