2012. július 5., csütörtök

Veteményes



Már jó régen jelentkeztem veteményezős poszttal, most íme, itt van.
Szépen nő minden, a saláta ideje lejárt, a spenótot is kiszedtem a zöldborsóval egyetemben, szabadulgatnak föl az ágyások. A répa és a petrezselyem ki sem kelt, sajnos. Ellenben annyi saláta lett, hogy még eladni is sikerült belőle egy kevéskét (sokat).
Ez egyébként azért vicces, mert tavaly úsztam a répában, ellenben egy fej saláta kelt csak ki.
Ez a kép a salikról még másfél hónapja készült. A többi kép újabb.




Cukkini nagyon sok lesz, sőt, van, főleg, hogy még a Corvinuson vettem anno két patisszonpalántát, és az egyikről kiderült, hogy cukkini. Szóval nem 3, hanem 4 tő cukkinim van, éljen. Patisszon már termett három szép nagy.
És a chili is szépen érik be. Paradicsom van tengernyi, csak még zöldek, de egy paprikát már tudtam szedni. És sajnos a 6 paprikatőből csak 3 maradt meg, mint ahogy a 4 padlizsánból is csak 2. Feleződnek. A sütőtök pedig elkezdte a térhódítását, már megmutatja, hogy jól tettem, hogy a veteményes 1/8-ad részét meghagytam csak neki. És lassan zöldbabot is lehetne szedni, de nem fogok, mert majd fejteni szeretném.



A gaz meg baromi nagy, éppen küzdök vele, de tegnap meg ma a nagy részét megtisztítottam.
Legközelebb hozok képet az egészről együtt, majd ha szépen ki lesz gazolva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...