2011. május 31., kedd

Veteményes


Még itt nem írtam, hogy tavasz elején csináltam egy kis veteményest. Ültettem hagymát, répát, retket, petrezselymet, lilahagymát, krumplit, cukkitnit, sütőtököt, paradicsomot, póréhagymát, patiszont és padlizsánt (ez utóbbi 3 még csak palántálódik tejfölösdobozokban). Ja az eper meg a fokhagyma kimaradt a felsorolásból, azok is vannak :) Tegnapra meg is érett az első szem eper!

Hetente megyek kigazolni, meg ha kell gyakrabban locsolni. Mára viszont valahogy annyira durván benőtte a gaz, hogy 3 órát gazoltam úgy, hogy tegnap is gazoltam már vagy 45 percet. Az ösvényekre lekaszált füvet fektettem, hogy oda ne nőjön vissza egyhamar a gaz.


Itt még ösvényborítás nélkül.


A képekről sajos a paradicsom lemaradt, az egy kiugrásban van, majd legközelebb :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...