2012. április 9., hétfő

Húsvét

Előszöris: Mindenkinek Kellemes Húsvétot :)

Nekünk eddig jól telik, jó sokat sütöttünk (igen, többes szám, Julcsi is dolgozott ám, majd jön a kép a végeredményről lejjebb), festettünk tojást, meg kreatívkodtunk is egy sort. Úgyhogy most jó sok kép lesz ebben a bejegyzésben. Sajnos a fényképezőgép lemerült, úgyhogy a kamrával készült a legtöbb fotó, az meg nem csinál jó minőségű képeket, bocsi.


Az idei kalácskoszorúról nem készült kép, mert elfelejtettem, de nincs úgysem sok különbség a tavalyihoz képest.


Készült viszont mára is két kalács, mindkettő négyes fonással, két különböző fajtával:





Meg idén sütöttem mézeskalácsot is:




A pozsonyi kiflik sem maradhattak ki. Idén mini-verzió készült, hogy ne legyen olyan nagy adag megenni egyet:



Julcsi kreálmányai:




A hagymahéjlében főtt, levélmintás tojásaink (ezek nem a locsolóknak készültek, arról nem sikerült értelmes képet csinálom, hanem ezeket ettük) (a kép kicsit (nagyon) homályos lett :S):




És a kratívkodás eredménye. A szüleim kertjéban van egy nagy diófa. Az alatt találtam egy csomó fél diót, tökéletes elválasztással, és gondoltam gyűjtök egy adagot, majd csinálunk belőle valamit. Hát még aznap leültünk, az egész család, és megalkottuk ezeket a hűtőmágneseket:




Meg varrtam kis madárkékat, a húsvéti asztal díszítésére:




6 megjegyzés:

  1. Júúj, hát majdnem hanyatt estem amikor megláttam a berzselt tojásokat!!! Anya pontosan ugyanilyeneket csinált :) Hogy a tojásfáról ne is beszéljünk. ^^ MIndig mosolygok azon, hogy ti mennyire hasonlítotok ezekben a kézműves dolgokban :)

    VálaszTörlés
  2. Hehe, ezek az anyukák már csak ilyenek :P Mondjuk a tojásokon még van mit fejleszteni, hogy élesebbek legyenek a levelek, de remélem lesz még rá néhány húsvétom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyrészt egyáltalán nem minden anyuka ilyen :), amúgy meg tök jók a tojások. DE persze, hogy van még rá (jó pár) húsvétod, főleg ha a csajszijaidhoz megérkeznek majd a fiúk :P

      Törlés
    2. Persze nyilván, ez csak ilyen... vicceskedés volt, bocsi :D

      Törlés
  3. Remek sütögetések, és pompás dekorációk ;-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...