2012. április 24., kedd

Újabb adag edény


Nem voltam ám tétlen az elmúlt időben a fazekasság terén sem. Most ért véget egy újavv 10 alkalmas szakkör-folyam, így most egyben fotóztam az elkészült edényeket.


Készült tojástartó, béna bögrék, kávéscsészék (vagy inkább kávésbögrék), tortatálca (ami égetés közben valamiért megrepedt), sütőtál (amiben úgy gondoltam, hogy majd ezentúl a rakottkrumplit készítem, de nem lett valami nagy, szóval majd kitalálok neki valami más funkciót), salátástál, japán étkészlet (rizsestálka, szószostálka, evőpálcikatartó, meg olyan ki izék.. tányérszerűségek, meg egy nagyobb tál), szalvétatartó, csupor, tálca, kupicák, és egy valami, ami talán bögrének indult (ebben már nem vagyok biztos), de most a kiázott teafüvet tartalmazó kis szűrőt teszem rá, egyébiránt úgy fest, mint egy elcseszett kupa.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...