2011. november 13., vasárnap

A bonbongyáros újra színrelép



És ismét kértek tőlem jóó sok bonbont. Konkrétan 50 szem lett a végeredmény, a selejtekről és a plusz biztonsági, de épen maradt darabokról nem is beszélve. Magyarul a mindenből 5 szem helyett mindenből 7-8 szemet csináltam, így plusz 2-3 szem maradt mindegyik ízből. Amiből egyébként 10 volt. Most nincs lelkierőm a recepteket is leírni, majd talán egyszer hozzáírogatom :)


Ésakkor:




Természetesen ezek nem mind a fejemből pattantak ki (bár olyan is van, ami igen). Néztem ki ízeket innen és innen is. Köszi nektek :) A recepteket nem mindenhol követtem pontosan, inkább ötletgyűjtési céllal bújtam a blogokat :)



2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a bonbonjaid! Én is beszereztem már egy bonbon formát a gyártáshoz, de az idén nemigen lesz rá időm. addig is nézegetem másokéit.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Sok sikert a sajátokhoz majd! Én karácsonyra is fogok készíteni még egy nagy adaggal :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...